KABINA LAKIERNICZA CAMEOLINE ECCO
Kabina lakiernicza przystosowana do lakierowania w technologii lakierów wodorozcieńczalnych oraz lakierów konwencjonalnych.

Prace oparte na technologii lakierów wodnych należy wykonywać w odpowiednich warunkach. Każda kabina lakiernicza produkowana jest z materiałów najwyższej jakości — ze stalowych paneli i materiałów izolacyjnych. Została wyposażona we wszelkie niezbędne urządzenia oświetleniowe, agregaty oraz system sterowania. Solidny montaż elementów sprawia, że odznacza się wyjątkową trwałością i bezpieczeństwem użytkowania. Naszą ofertę kierujemy zarówno do firm przemysłowych, jak i do warsztatów samochodowych. Jako producent kabin lakierniczych dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniały wszystkie wymagania klientów, dlatego na życzenie tworzymy projekt, w którym uwzględniamy przedstawione przez Klienta parametry techniczne. Komora lakiernicza powstaje zgodnie ze standardowymi normami producenta.
Dzięki doświadczeniu w branży dobrze wiemy, jakie parametry muszą posiadać kabiny lakiernicze przemysłowe, by mogły być powszechnie stosowane. Już na etapie projektowania dobieramy komponenty najwyższej jakości, które po połączeniu są w stanie spełniać także wszelkie oczekiwania. W zależności od zastosowania nasze komory zostają wyposażone w zupełnie odmienny osprzęt. Kabiny lakiernicze samochodowe wyposażane są w specjalne filtry oraz instalacje spalinowe, które można dowolnie modyfikować podczas składania zamówienia. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertę kabin lakierniczych.

Opis kabiny lakierniczej Cameoline ECCO
Komora lakiernicza przystosowana do technologii lakierów wodnych. Ściany kabiny są wykonane z stalowych paneli warstwowych z niepalnej pianki poliuretanowej o grubości 40 mm stanowiącej izolację termiczną i akustyczną. Panele ścienne są mocowane do szyny montażowej. Ściany obustronnie powlekane w kolorze białym, płyty łączone ze sobą na pióro-wpust zamkiem Interlock. Środek zamka wypełniony spoiwem z atestem grodzi ogniotrwałej. W górnej części kabiny zabudowane jest plenum filtracyjne z filtrami sufitowymi EU5 o powierzchni 18 m² wykonane z blachy stalowej powlekanej w kolorze białym. Kabina na podstawie betonowej przygotowanej przez inwestora wg dostarczonych rysunków, dostarczamy 2 rządy krat wraz z filtrami podłogowymi Paint Stop oraz zestaw kratek lekkich pod filtrami.
Kabina zawiera bramę wjazdową o szerokości 2,25 m i wysokości 2,5 m wykonaną z dwóch skrzydeł. Skrzydła o konstrukcji z profili stalowych obudowanych z płyt stalowych z rdzeniem z wełny mineralnej, powlekanych wewnętrznie na biało. Każde skrzydło posiada szybę rewizyjną 3+3 mm z folią bezpieczną. Jedno skrzydło jako drzwi serwisowe wbudowane w bramę. Posiadają klamkę antypanik. Kabiny Cameoline wykonane zgodnie z normą PN:EN – 13355:2006. Posiadają Deklarację Zgodności CE, instrukcję montażu, obsługi i konserwacji oraz 2-letnią gwarancję. Instalacje wentylacyjne i spalinowe — opcjonalnie wg cennika opcji dodatkowych.
Specyfikacja techniczna kabiny lakierniczej Cameoline ECCO
- Oświetlenie w kabinie o łącznej mocy oświetlenia 1392 W, w tym 6 lamp w skosach pomiędzy plenum filtracyjnym a ścianami bocznymi pod kątem 45° . Lampy wykonane w standardzie IP54. Każda lampa zawiera 4 świetlówki barwy światła dziennego 58 W. Lampy wyposażone w pokrywy z szyb bezpiecznych klejonych 3+3 mm.
- Agregat grzewczo-nawiewowy o wydajności 23.000 m³/h.
- Agregat wyciągowy o wydajności 23.000 m³/h
- Układ wentylacyjny kabiny zapewnia prędkość opadania powietrza w pustej kabinie 0,25 m/s w każdym punkcie (pomiar zgodnie z normą PN-EN 13355:2005).
- System sterowania.
Podstawowe opcje dodatkowe:
- Wydłużenie kabiny do 7,0 m wewnątrz,
- Podwyższenie kabiny do 2,8 m wewnątrz,
- Dodatkowe oświetlenie w ścianach bocznych,
- Zamiana na palnik gazowy,
- Innowacyjny elektroniczny system sterowania Inverter Soft Touch z płynną regulacją przepływu w kabinie, panelem operatorskim w ścianie kabiny, z automatyczną regulacją nadciśnienia i z systemem przyspieszonego rozgrzewania kabiny,
- Kanały wentylacyjne i komin spalinowy.