KABINA LAKIERNICZA CAMEOLINE NOVA

Kabina lakiernicza przystosowana do technologii lakierów wodnych.

Opis kabiny lakierniczej Cameoline NOVA

Ściany boczne i tylna kabiny są wykonane z stalowych paneli z wypełnieniem z niepalnej pianki poliuretanowej o grubości 40 mm stanowiącej izolację termiczną i akustyczną. Panele ścienne mocowane do szyny montażowej. Ściany obustronnie powlekane wewnętrznie w kolorze białym a zewnętrznie w kolorze szary cynk. W górnej części kabiny podwieszone jest plenum filtracyjne z filtrami sufitowymi EU5 o powierzchni 18 m²/h wykonane z blachy stalowej powlekanej w kolorze białym. Kabina na podstawie betonowej przygotowanej przez inwestora wg dostarczonych rysunków, dostarczamy 2 rzędy krat wraz z filtrami podłogowymi Paint Stop oraz zestaw kratek lekkich pod filtrami. Front kabiny powlekany obustronnie w kolorze białym w całości izolowany.
Kabina zawiera bramę wjazdową trójskrzydłową MULTICOLOR o szerokości otwarcia w świetle 3,3 m i wysokości 2,5 m. Skrzydła o konstrukcji z profili stalowych obudowanych z płyt stalowych z rdzeniem z niepalnej pianki poliuretanowej o grubości 40 mm, powlekanych obustronnie na biało. Każde skrzydło posiada szybą rewizyjną VSG 3+3 mm z folią bezpieczną. Drzwi serwisowe wbudowane w bramę. Każde drzwi posiadają wypychowy zamek bezpieczeństwa. Układ wentylacyjny kabiny zapewnia prędkość opadania powietrza w pustej kabinie 0,27-0,3 m/s w każdym punkcie (pomiar zgodnie z normą PN-EN 13355:2005).Kabiny Cameoline są wykonane zgodnie z normą PN:EN 13355:2006. Posiadają Deklarację Zgodności CE oraz Instrukcję Obsługi i Konserwacji.

Specyfikacja techniczna kabiny lakierniczej Cameoline NOVA

  • Oświetlenie w kabinie o łącznej mocy oświetlenia 1392 W,
  • Agregat grzewczo-nawiewowy o wydajności 24.000 m³/h,
  • Agregat wyciągowy o wydajności 24.000 m³/h,
  • Elektroniczny system sterowania SP – Soft Panel,
  • System sterowania.

Opcje dodatkowe:

  • Inne długości kabiny od 6 do 15 m,
  • Podwyższenie do 2,8 m,
  • Podwyższenie do 3,0 m,
  • Dodatkowe oświetlenie w ścianach bocznych kabiny,
  • Dodatkowe drzwi serwisowe w ścianach bocznych,
  • Podstawa metalowa,
  • Zamiana na palnik gazowy,
  • Zamiana na bezpośredni palnik gazowy z otwartą komorą spalania,
  • IST – elektroniczny system sterowania z płynną regulacją wydajności powietrza, automatyczną regulacją nadciśnienia w kabinie i systemem szybkiego rozgrzewania kabiny oraz z płaskim panelem operatorskim i wyświetlaczem z komiunikatami w języku polskim,
  • KSRS – Kaczyński Service Recovery System, system odzysku ciepła wbudowany w zespoloną jednostkę termowentylacyjną kabiny o sprawnościach od 40 do 60 %,
  • Podwyższenie wydajności do 27.000 m³/h.
Scroll to Top
Kabiny lakiernicze i strefy przygotowawcze – jakość i precyzja | Cameoline
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.