Kabina lakiernicza przystosowana do technologii lakierów wodnych.
ciany boczne i tylna kabiny wykonane z stalowych paneli z wypełnieniem z niepalnej pianli poliuretanowej o grubości 40 mm stanowiącej izolację termiczną i akustyczną. Panele ścienne mocowane do szyny montażowej. ściany obustronnie powlekane wewnętrznie w kolorze białym a zewnętrznie w kolorze szary cynk.
W górnej częci kabiny podwieszone jest plenum filtracyjne z filtrami sufitowymi EU5 o powierzchni 18 m²/h wykonane z blachy stalowej powlekanej w kolorze białym.
Kabina na podstawie betonowej przygotowanej przez inwestora wg dostarczonych rysunków, dostarczamy 2 rzędy krat wraz z filtrami podłogowymi Paint Stop oraz zestaw kratek lekkich pod filtrami.
Front kabiny powlekany obustronnie w kolorze białym w całoci izolowany
Kabina zawiera bramę wjazdową trój - skrzydłową MULTICOLOR o szerokości otwarcia w świetle 3,3 m i wysokości 2,5 m. Skrzydła o konstrukcji z profili stalowych obudowanych z płyt stalowych z rdzeniem z niepalnej pianki poliuretanowej o grubości 40 mm, powlekanych obustronnie na biało. Każde skrzydło posiada szybę rewizyjną VSG 3+3 mm z folią bezpieczną.
Drzwi serwisowe wbudowane w bramę. Każde drzwi posiada wypychowy zamek bezpieczeństwa.
Oświetlenie w kabinie o łącznej mocy oświetlenia 1392 Watt w tym:
6 lamp w skosach pomiędzy plenum filtracyjnym, a ścianami bocznymi pod kštem 450. Lampy wykonane w standardzie IP54. Każda lampa zawiera 4 świetlówki barwy światła dziennego 58 W. Lampy wyposażone w pokrywy z szyb bezpiecznych VSG, klejonych 3+3 mm.
Agregat grzewczo - nawiewowy o wydajności 24.000 m³/h:
Obudowa wykonana z ocynkowanych płyt stalowych izolowanych wełną mineralną.
Wyposażony jest w silnik elektryczny Y/Δ 7,5 kW.
Wyposażony w wentylator promieniowy z przekładnią pasową z paskami w wykonaniu antystatycznym.
Palnik olejowy RIELLO o mocy 202 kW.
Wymiennik ciepła w całości wykonany ze stali nierdzewnej AISI 430 o sprawności 92% i mocy grzewczej 180.000 250.000 kcal/h. Skok termiczny układu grzewczego w fazie lakierowania Δt=30°C.
Niezależny wyłącznik termiczny ograniczający max. temperaturę do 80°C.
Posiada recyrkulację automatyczną włączającą się w fazie suszenia zapewniającą zamknięty obieg powietrza pomiędzy agregatem grzewczym a kabiną ( 85-90% z możliwocią regulacji ). Recyrkulacja sterowana siłownikiem elektrycznym Belimo.
Posiada zestaw wlotowych filtrów wstępnych kieszeniowych EU4.
Agregat wyciągowy o wydajnoci 24.000 m³/h:
Obudowa wykonaną z ocynkowanych płyt stalowych izolowanych wełną mineralną.
Wyposażony jest w silnik elektryczny Y/Δ 7,5 kW.
Wyposażony w wentylator promieniowy z przekładnią pasową z paskami w wykonaniu antystatycznym
Posiada zestaw wylotowych filtrów kieszeniowych EU4.
Żaluzja regulacyjna nadciśnienia w kabinie sterowana manualnie.
Układ wentylacyjny kabiny zapewnia prędkość opadania powietrza w pustej kabinie 0,27 0,3 m/s w każdym punkcie ( pomiar zgodnie z normą PN-EN 13355:2005 ).
Elektroniczny system sterowania SP Soft Panel zawierający :
trzy programy pracy kabiny - fazę lakierowania, suszenia i przewietrzania.
płaski panel operatorski wbudowany w front kabiny.
wyświetlacz z komunikatami w języku polskim.
instalację elektryczną z zabezpieczeniami awaryjnymi.
podstawę panela operatorskiego w kolorze białym wraz z maskownicą przewodów elektrycznych.
włączniki oświetlenia z podziałem na stronę prawą i lewą.
włącznik i wyłącznik wentylatorów.
przełącznik automatycznej zmiany faz lakierowanie/suszenie.
dezaktywator pracy palnika.
wyłącznik główny.
licznik czasu pracy kabiny.
Kabiny Cameoline wykonane zgodnie z normą PN:EN 13355:2006.
Kabiny posiadają Deklarację Zgodności CE oraz Instrukcję Obsługi i Konserwacji.
Opcje:
Inne długości kabiny od 6 do 15 m
Podwyższenie do 2,8 m
Podwyższenie do 3,0 m
Dodatkowe oświetlenie w cianach bocznych kabiny
Dodatkowe drzwi serwisowe w ścianach bocznych
Podstawa metalowa
Zamiana na palnik gazowy
Zamiana na bezpośredni palnik gazowy z otwartą komorą spalania
IST- elektroniczny system sterowania z płynną regulacją wydajności powietrza, automatyczną regulacją nadciśnienia w kabinie i systemem szybkiego rozgrzewania kabiny oraz z płaskim panelem operatorskim i wyświetlaczem z komiunikatami w języku polskim
KSRS Kaczyński Service Recovery System, system odzysku ciepła wbudowany w zespoloną jednostkę termowentylacyjną kabiny o sprawnościach od 40 do 60 %